We use cookies and similar technologies (including
) on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.
By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.
Find more information in the Privacy Policy and Partner List.
Use of Telecom and Utiq powered technology on this website for digital marketing By consenting, you let Utiq SA/NV and your telecom operator activate the Utiq technology for this website. Utiq will first check if it’s available to you using your IP address. If yes, Utiq will share your IP address with your operator which will create an identifier for Utiq using the IP and an account reference such as your mobile number. We (Telekom Deutschland GmbH) will use the Utiq technology to recognise you and collect insights about your navigation across this and any of our other websites (only those where you also activated the Utiq technology). This is to perform our digital marketing activities listed above, depending on the consents you give us for this. You can withdraw your consent to the use of Utiq technology at any time using Utiq’s privacy portal (“consenthub”) or via "Manage Utiq" at the bottom of this site (for this website only). For more, see Utiq's Privacy Statement.
Anonymous User
3 years ago
Hallo @gerdi2
Wie wurde denn die VVL abgeschlossen?
Vetragsverlängerung steht seit dem 10.12.2021 auf Bearbeiteung schon zigmal angerufen ist aber immer noch nichts passiert [---] Habe am 10.12.2021 eine Vetragsverlängerung mit iPhone 13 Pro angestoßen leider bis heute nichts passiert .
[---]
Habe am 10.12.2021 eine Vetragsverlängerung mit iPhone 13 Pro angestoßen leider bis heute nichts passiert .
Wurde die VVL im Kundencenter noch nicht ausgeführt?
Das diese noch in der Bearbeitung ist, liegt auch daran, das das iPhone13pro noch nicht lieferbar ist.
Erst wenn dieses rausgeht, ist auch die Bearbeitung beendet.
Ein kleiner Hinweis am Rande:
Die Sendungsnummer bekommen Sie per SMS wenn das Paket gepackt wurde und versandfertig ist.
Hinsichtlich der Sendungsnummer habe ich noch folgenden Tipp: Die Sendungsnummer kann die Telekom nur dann per SMS bei Versand des Produktes zuschicken, wenn im Kundencenter unter den Infoservices das Häkchen für Kontakte via SMS gesetzt wurde. Ist dies nicht der Fall, kann Ihnen leider auch keine Sendungsnummer zugeschickt werden.
0
0
Unlogged in user
Answer
from
Anonymous User
Romina D.
Telekom hilft Team
3 years ago
Guten Tag @gerdi2 und ein frohes Fest wünsche ich Ihnen!
Ich konnte mir bereits einen Überblick verschaffen, da Sie Ihre Daten hinterlegt haben. Zum jetzigen Zeitpunkt kann ich leider nicht viel mehr machen, als das, was bereits angestoßen wurde. Der Altauftrag hängt noch immer System und wartet auf die Bereinigung. Duch die Feiertage konnte ich die zuständigen Kollegen bisher auch nicht erreichen. Gerne starten wir am Montag einen weiteren Versuch und melden uns dann wieder hier im Beitrag.
Gemeinsam kriegen wir das Ganze sicherlich bald endlich gelöst
Nun geneißen Sie bitte das Weihnachtsfest im Kreise Ihrer Lieben und seien Sie herzlich gegrüßt
Romina D.
0
2
Show older comments
Peter Hö.
Telekom hilft Team
Answer
from
Romina D.
3 years ago
Hallo @gerdi2,
leider sind wir bei den Kolleg*innen noch nicht weiter gekommen, weil die zwischen den Feiertagen auch nicht so gut besetzt sind. Es liegt dort aber ja auch schon zur Bearbeitung und ich fürchte, wir müssen da noch etwas Geduld haben.
Grüße
Peter
0
Unlogged in user
Answer
from
Romina D.
Unlogged in user
Answer
from
gerdi2