Gelöst
Wrong SIM card received in post
vor 6 Monaten
I ordered online a SIM of prepaid 156 GB yearly costing 99.95 €. But I received a SIM of package 96 GB yearly costing the same. What do I do now?
60
0
4
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor 10 Monaten
49
0
2
vor 5 Monaten
92
0
1
Beliebte Tags letzte 7 Tage
Das könnte Sie auch interessieren
Kaufberatung anfragen
Füllen Sie schnell und unkompliziert unser Online-Kontaktformular aus, damit wir sie zeitnah persönlich beraten können.

Angebote anzeigen
Informieren Sie sich über unsere aktuellen Mobilfunk-Angebote.

Akzeptierte Lösung
akzeptiert von
vor 6 Monaten
What do I do now?
I ordered online a SIM of prepaid 156 GB yearly costing 99.95 €. But I received a SIM of package 96 GB yearly costing the same. What do I do now?
It's not the wrong card.
Telekom used the old packaging.
There were also 4GB and 8GB packagings sent for lower prepaid contracts to the customers when they expect 13+17 or 36GB for M (action).
Insert and activate the SIM.
Once done check the available volume in your personal CustomCenter.
There you should see 156GB as expected.
If not a Teamie will help you by calling you back, if your CustomerProfile is fully equipped with your phone number and a availability time.
0