Gebrauchte Smart Home Base 2 bereits registriert

vor 3 Jahren

Good evening,

 

I have a second-hand Smart Home Base 2. When I try to register it, qivicon.com told me that the device is already registered.

Could you remove it from registered database? I already written all info into my profile.

Thank you very much.

Qian

216

4

  • 5 Sterne Mitgestalter*in

    vor 3 Jahren

    Profil ist ja schon befüllt,

    hab das Team informiert, die melden sich und machen das weiter nötige.

    1

    Antwort

    von

    vor 3 Jahren

    Vielen Dank!

     

    Das Team hat sich bei mir gemeldet.

     

    Es scheint, dass die E-Mail bei der Suche nach dem Konto nicht gefunden werden kann. Ich habe ein qivicon-Konto mit meiner E-Mail-Adresse erneut registriert, in der Hoffnung, das Problem so schnell wie möglich lösen zu können.

     

    --English--

    Thank you very much.

     

    The team has contacted me.

    It seems that the email cannot be found in Qivicon database. I re-registered a qivicon account with my email, hoping to help solve the problem ASAP.

     

     

  • Telekom hilft Team

    vor 3 Jahren

    Hello Qian ( @y2021 ),

    thank you for the nice conversation. As discussed, I have just the Home Base removed it from registered database. In half an hour this can be re-registered.

    @Buster01
    Dank Dir für´s antriggern Fröhlich

    Best regards and have a nice evening
    Thorsten Sch.

    1

    Antwort

    von

    vor 3 Jahren

    Hi Thorsten and Buster01,

     

    The Home Base is removed from registered database now.

     

    Thank you very much for your help.

     

    Best regards,

    Qian

Das könnte Ihnen auch weiterhelfen

Gelöst

1 Sterne Mitglied

in  

201

0

4

Gelöst

1 Sterne Mitglied

in  

404

2

3

1 Sterne Mitglied

in  

332

2

2

1 Sterne Mitglied

in  

243

0

3

1 Sterne Mitglied

in  

308

0

1