Gelöst

Disney+ immer noch keine Registrierungsmail

vor 5 Jahren

Hallo Leute, 

Ich habe mich am 13.03.2020 für Disney+ angemeldet, also direkt am Anfang. Leider kam nach der ersten Mail keine Antwort mehr. Unter Aufträgen ist auch nichts aufgeführt. Wie lange dauert den das alles mit dem Link usw. Hoffe das mir da jemand weiterhelfen kann. 

466

27

  • Akzeptierte Lösung

    akzeptiert von

    vor 5 Jahren

    Hey @Tarkap,

    vielen Dank für das Gespräch. Fröhlich
    Du warst Numero Uno und Disney+ ist jetzt bei dir zu morgen gebucht. Fröhlich (Leider denkt unser System, es würde sonntags nicht gearbeitet werden -.-)
    Viel Spaß mit Disney+ und einen schönen Sonntag. Fröhlich

    Als nächstes kommt @wurm200 Zwinkernd

    Viele Grüße
    Marita S.








    0

  • Akzeptierte Lösung

    akzeptiert von

    vor 5 Jahren

    Hey @wurm200,

    ich habe soeben mit deiner Mutter gesprochen.
    Leider ist es wirklich so, dass die Nahbereichs-Migration die Buchung von Disney+ verhindert.
    Hier kann dich leider nur um Geduld bitten.
    Voraussichtlich erhälst du am 16. April 2020 den Link zur Registrierung per E-Mail.

    Gerne hätte ich da gezaubert, aber leider sind uns hier die Hände gebunden. Besorgt

    Hab einen schönen Sonntag Fröhlich

    Viele Grüße
    Marita S.

    0

  • Akzeptierte Lösung

    akzeptiert von

    vor 5 Jahren

    Hey @Shadow7184,

    last but not least, habe ich auch für dich Disney+ gebucht. Fröhlich Vielen Dank für das Gespräch. Fröhlich
    Für dich gilt die gleich Info, wie für @Tarkap, der Auftrag ist zu morgen gebucht. Fröhlich

    Jetzt wünsche ich euch allen einen schönen Sonntag und bleibt gesund. Fröhlich

    Viele Grüße
    Marita S.

    0

Das könnte Ihnen auch weiterhelfen

in  

321

0

3

Gelöst

in  

806

0

4

Gelöst

in  

1450

0

4

in  

159

0

1

Beliebte Tags letzte 7 Tage

Keine Tags gefunden!

Cookies and similar technologies

We use cookies and similar technologies (including ) on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.


By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.


Find more information in the Privacy Policy and Partner List.


Use of Utiq technology powered by your telecom operator


We, Telekom Deutschland GmbH, use the Utiq technology for digital marketing or analytics (as described on this consent notice) based on your browsing activity across our websites, listed here (only if you are using a supported internet connection provided by a participating telecom operator and consent on each website).

The Utiq technology is privacy centric to give you choice and control.

It uses an identifier created by your telecom operator based on your IP address and a telecom reference such as your telecom account (e.g., mobile number).

The identifier is assigned to the internet connection, so anyone connecting their device and consenting to the Utiq technology will receive the same identifier. Typically:

  • on a broadband connection (e.g., Wi-Fi), the marketing or analytics will be performed based on the browsing activities of consenting household members’.
  • on mobile data, the marketing will be more personalised, as it will be based on the browsing of the individual mobile user only.

By consenting, you confirm that you have permission from the telecom account holder to enable the Utiq technology on this internet connection.

You can withdraw this consent anytime via "Manage Utiq" at the bottom of this site or in Utiq’s privacy portal (“consenthub”). For more, see Utiq's privacy statement.