Gelöst

Magenta TV Smart Flex nicht buchbar

vor 3 Jahren

Hallo. Ich bin Telekom Festnetz Kunde. 
Nun versuche ich, den Tarif Magenta TV Smart Flex zu buchen, um auf dem Tablet und dem Fire TV Stick zu schauen. 
Es kommt aber die Fehlermeldung

“An Ihrem Anschluss ist ihr gewähltes Produkt nicht verfügbar“

 

Gibts da eine Lösung??

 

LG

Letzte Aktivität

vor 3 Jahren

von

432

7

  • Akzeptierte Lösung

    akzeptiert von

    vor 3 Jahren

    Hallo @Roland Scheibel 

     

    Vielen Dank für deinen Beitrag.

     

    Hast du schon Festnetz?

     

    Dann bitte mit separater Mail und Passwort buchen.

     

    2

    Antwort

    von

    vor 3 Jahren

    Ja, bin Kunde und über das Kundencenter eingeloggt. 
    Hier dann über Tarifoptionen hinzubuchen 

     

    Ich kann weder 

    -Magenta TV smart flex 

    noch

    -Magenta TV flex. buchen

     

    Antwort

    von

    vor 3 Jahren

    Roland Scheibel

    Ja, bin Kunde und über das Kundencenter eingeloggt. Hier dann über Tarifoptionen hinzubuchen

    Ja, bin Kunde und über das Kundencenter eingeloggt. 
    Hier dann über Tarifoptionen hinzubuchen 
    Roland Scheibel
    Ja, bin Kunde und über das Kundencenter eingeloggt. 
    Hier dann über Tarifoptionen hinzubuchen 

    @Roland Scheibel 

    Ließ Dir bitte noch mal die Post von @Buster01 und @Marcel2605  durch

    da Du schon Festnetzkunde bist, solltest Du die Bestellung mit einer ANDEREN Mailadresse durchführen und NICHT über das aktuelle Telekomkonto

    Uneingeloggter Nutzer

    Antwort

    von

Das könnte Ihnen auch weiterhelfen

Gelöst

in  

1278

0

4

Gelöst

in  

191

0

1

vor 10 Monaten

in  

173

0

3

in  

180

0

1

in  

1212

0

2

Beliebte Tags letzte 7 Tage

Cookies and similar technologies

We use cookies and similar technologies (including ) on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.


By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.


Find more information in the Privacy Policy and Partner List.


Use of Utiq technology powered by your telecom operator


We, Telekom Deutschland GmbH, use the Utiq technology for digital marketing or analytics (as described on this consent notice) based on your browsing activity across our websites, listed here (only if you are using a supported internet connection provided by a participating telecom operator and consent on each website).

The Utiq technology is privacy centric to give you choice and control.

It uses an identifier created by your telecom operator based on your IP address and a telecom reference such as your telecom account (e.g., mobile number).

The identifier is assigned to the internet connection, so anyone connecting their device and consenting to the Utiq technology will receive the same identifier. Typically:

  • on a broadband connection (e.g., Wi-Fi), the marketing or analytics will be performed based on the browsing activities of consenting household members’.
  • on mobile data, the marketing will be more personalised, as it will be based on the browsing of the individual mobile user only.

By consenting, you confirm that you have permission from the telecom account holder to enable the Utiq technology on this internet connection.

You can withdraw this consent anytime via "Manage Utiq" at the bottom of this site or in Utiq’s privacy portal (“consenthub”). For more, see Utiq's privacy statement.