Solved
keine Internetverbindung (Glasfaser)
11 months ago
Hallo
Ich habe keine Internetverbindung mit meinem Telekom-Glasfaseranschluss. Ich wohne in Marzahn, Berlin. Es ist vor ein paar Stunden passiert. Ich habe mehrmals versucht, das Modem und den Router neu zu starten, aber es hat nicht funktioniert.
Ich habe das Modem Glasfaser Modem 2 und einen TP-Link Router. Die Internetverbindungslampe an meinem Router leuchtet schon seit einigen Stunden rot. Gibt es Hinweise, woran das liegen könnte?
Vielen Dank
423
19
This could help you too
5 years ago
262
0
5
5 years ago
269
0
4
2 years ago
235
0
2
You might also be interested in
Request purchasing advice
Fill out our online contact form quickly and easily so that we can advise you personally in a timely manner.
View offers
Informieren Sie sich über unsere aktuellen Internet-Angebote.
Accepted Solution
accepted by
11 months ago
Hello Sven,
Yes sorry I was in a zoom meeting at that time.
True! the home internet started working again yesterday afternoon and has been working without any issue since then. I wanted to thank you for your amazing support on giving the possibility of using a replacement mobile-modem in the meanwhile and for your kind follow-ups on the issue.
I'll be available tomorrow, Friday July 19th, from 12:00 to 20:00 for a phone call. Looking forward to talking to you then.
Have a great rest of the day 🙌
0