Die Telekom hilft Community zieht um und ist bis zum 8. Januar 2025 nur eingeschränkt zugänglich.
Assistance in English requested
vor 3 Jahren
Hello there,
I am trying to upgrade my internet plan. When I select a new plan, it tells me there is an order pending however I cannot see any pending orders in my Telekom profile. Could you please check what is pending for me? I am trying to upgrade to MagentazuHauseXL
Thank you for your support.
lopamo
308
0
10
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
Gelöst
vor 3 Jahren
423
0
3
Gelöst
vor 4 Jahren
581
0
3
vor einem Monat
74
0
1
Gelöst
vor 2 Jahren
252
0
3
vor 2 Jahren
214
0
2
lejupp
5 Sterne Mitgestalter
vor 3 Jahren
This seems to be something the Telekom support team needs to look into.
I'll highlight this thread to the team, however it may take some time for them to contact you as the they're quite busy most of the time.
2
0
Malte M.
Telekom hilft Team
vor 3 Jahren
I'm glad to help you with your request. On which time are you available for a call, so I can take a closer look at that?
Kind Regards
Malte M.
1
1
lopamo
Antwort
von
Malte M.
vor 3 Jahren
Hello Malte,
I am available as of 10:00 tomorrow.
Thank you for your support.
lopamo
0
Sören G.
Telekom hilft Team
vor 3 Jahren
2
6
Ältere Kommentare anzeigen
Anna J.
Antwort
von
Sören G.
vor 3 Jahren
thank you for letting me know!
Kind regards,
Anna J.
0