Assistance in English requested
vor 4 Jahren
Hello there,
I am trying to upgrade my internet plan. When I select a new plan, it tells me there is an order pending however I cannot see any pending orders in my Telekom profile. Could you please check what is pending for me? I am trying to upgrade to MagentazuHauseXL
Thank you for your support.
lopamo
308
0
10
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor 2 Monaten
74
0
1
lejupp
vor 4 Jahren
This seems to be something the Telekom support team needs to look into.
I'll highlight this thread to the team, however it may take some time for them to contact you as the they're quite busy most of the time.
2
0
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
lejupp
Malte M.
Telekom hilft Team
vor 4 Jahren
I'm glad to help you with your request. On which time are you available for a call, so I can take a closer look at that?
Kind Regards
Malte M.
1
1
lopamo
Antwort
von
Malte M.
vor 4 Jahren
Hello Malte,
I am available as of 10:00 tomorrow.
Thank you for your support.
lopamo
0
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
Malte M.
Sören G.
Telekom hilft Team
vor 3 Jahren
2
6
Ältere Kommentare anzeigen
Anna J.
Telekom hilft Team
Antwort
von
Sören G.
vor 3 Jahren
thank you for letting me know!
Kind regards,
Anna J.
0
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
Sören G.
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
lopamo