Assistance in English requested
vor 4 Jahren
Hello there,
I am trying to upgrade my internet plan. When I select a new plan, it tells me there is an order pending however I cannot see any pending orders in my Telekom profile. Could you please check what is pending for me? I am trying to upgrade to MagentazuHauseXL
Thank you for your support.
lopamo
314
10
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
Gelöst
27
0
3
vor 6 Monaten
82
0
1
Das könnte Sie auch interessieren
Kaufberatung anfragen
Füllen Sie schnell und unkompliziert unser Online-Kontaktformular aus, damit wir sie zeitnah persönlich beraten können.
Angebote anzeigen
Informieren Sie sich über unsere aktuellen Internet-Angebote.
vor 4 Jahren
This seems to be something the Telekom support team needs to look into.
I'll highlight this thread to the team, however it may take some time for them to contact you as the they're quite busy most of the time.
0
vor 4 Jahren
I'm glad to help you with your request. On which time are you available for a call, so I can take a closer look at that?
Kind Regards
Malte M.
1
Antwort
von
vor 4 Jahren
Hello Malte,
I am available as of 10:00 tomorrow.
Thank you for your support.
lopamo
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
vor 4 Jahren
6
Antwort
von
vor 4 Jahren
you're welcome!
And yes, please feel free to get back to me in any case of assistance needed.
Best wishes
Anna J.
Antwort
von
vor 4 Jahren
Hi Anna,
Just to let you know that the change took place today and everything is fine.
Thank you for your support.
Best regards,
lopamo
Antwort
von
vor 4 Jahren
thank you for letting me know!
Kind regards,
Anna J.
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
Uneingeloggter Nutzer
Frage
von