Gelöst

Ausgehende Anrufe sind nicht möglich. Eingehende Anrufe sind möglich.

vor 2 Jahren

Ausgehende Anrufe über mein IP Telefon Sinus 302 sind nicht möglich. Es kommt ein dauerhaftes schnelles Pipsen (ähnlich einem Besetztzeichen)

Eingehende Anrufe sind möglich. Nutze einen Speedport W724V Typ B. Bereits den Router vom Strom getrennt, Telefon die Akkus entfernt. Das Telefon in die andere Buchse gesteckt.

Funktioniert alles nicht.

615

3

  • Akzeptierte Lösung

    akzeptiert von

    vor 2 Jahren

    Herzlichen Dank für den Tipp. Habe im Speedport einige alte TEL-Nr gelöscht, die sowieso deaktiviert waren.

    Hatte auch mit dem Chat BOT der Telekom gechattet. Sie haben die Leitung überprüft.

    Jetzt funktioniert alles wieder.

    Vielen Dank 

     

    0

    Uneingeloggter Nutzer

    Antwort

    von

Beliebte Tags letzte 7 Tage

Cookies and similar technologies

We use cookies and similar technologies on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.


By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.


Find more information in the Privacy Policy and Partner List.