Meldung beim Servicetelefon 0800 330 1000 "Serverfehler Bitte versuchen Sie es später noch einmal§ - Meldung

vor 2 Jahren

Hallo, es betrifft eine Störungsmeldung von mir. Ich will mich telefonisch nach dem Stand erkundigen, Ich bekomme unter der Nummer 0800 330 1000 letztlich keine Verbindung. Wenn ich die Anmeldeprozedur durch habe, dann kommt irgendwann die Meldung "Serverfehler", ich soll es später noch mal versuchen. Die Verbindung wird dann unterbrochen. Ich habe es gestern Abend mehrfach versucht und heute im Laufe des Tages.

 

157

4

  • vor 2 Jahren

    @kasselklaus 

    Sie können auch online eine Störung melden, vorausgesetzt ihr Internet geht.

    Hier kann eine Störung gemeldet werden:
    Störung Festnetz:
    https://www.telekom.de/hilfe/hilfe-bei-stoerungen?samChecked=true

    3

    Antwort

    von

    vor 2 Jahren

    Danke, dann hoffe ich mal, dass sich jemand von der Telekom meldet.

    Uneingeloggter Nutzer

    Antwort

    von

Uneingeloggter Nutzer

Antwort

von

Beliebte Tags letzte 7 Tage

Cookies and similar technologies

We use cookies and similar technologies on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.


By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.


Find more information in the Privacy Policy and Partner List.