Ihr Gerät ist aktuell nicht mit einem Telekom Anschluss verbunden über den wir Sie identifizieren könnten meinmagenta app for android
vor 2 Tagen
Hello! I have a problem with the My Magenta app, after the last update I can't go or used into the menu anymore, it keeps loading and as a result I get this message: "I am not currently using a Telecom account to identify myself - Ihr Gerät ist aktuell nicht mit einem Telekom Anschluss verbunden über den wir Sie identifizieren könnten "
I tried deleting the cache, reinstalling app. Nothing helped.
Please tell me how to fix this?
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muc80337_2
vor 2 Tagen
WLAN / Wifi is activated in your Android device, and you are connected to your Telekom home internet access?
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BigWoelfi2
Antwort
von
muc80337_2
vor 2 Tagen
WLAN / Wifi ist auf Ihrem Android-Gerät aktiviert und Sie sind mit Ihrem Telekom-Heim-Internetzugang verbunden?
WLAN / Wifi is activated in your Android device, and you are connected to your Telekom home internet access?
Das funktioniert grundsätzlich auch mit mobilen Daten, gerade noch mal ausprobiert.
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Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
muc80337_2
user_174b88
vor 2 Tagen
yes. at home i have Vodafone internet
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felsqualle
Antwort
von
user_174b88
vor 2 Tagen
In this case, you have to temporarily disable WiFi on your phone and use your mobile data connection for signing in into the app.
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Khaled A.
Telekom hilft Team
Antwort
von
user_174b88
vor 2 Tagen
Hello @user_174b88,
welcome by us in the community.
Did you turn off the router, and then on again? When do you have time? I would like to contact you.
Greetings Khaled A.
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Uneingeloggter Nutzer
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von
user_174b88
Uneingeloggter Nutzer
Frage
von
user_174b88