Ihr Gerät ist aktuell nicht mit einem Telekom Anschluss verbunden über den wir Sie identifizieren könnten meinmagenta app for android
25 days ago
Hello! I have a problem with the My Magenta app, after the last update I can't go or used into the menu anymore, it keeps loading and as a result I get this message: "I am not currently using a Telecom account to identify myself - Ihr Gerät ist aktuell nicht mit einem Telekom Anschluss verbunden über den wir Sie identifizieren könnten "
I tried deleting the cache, reinstalling app. Nothing helped.
Please tell me how to fix this?
106
5
This could help you too
607
0
12
1 year ago
195
0
6
132
0
4
25 days ago
WLAN / Wifi is activated in your Android device, and you are connected to your Telekom home internet access?
1
Answer
from
25 days ago
WLAN / Wifi ist auf Ihrem Android-Gerät aktiviert und Sie sind mit Ihrem Telekom-Heim-Internetzugang verbunden?
WLAN / Wifi is activated in your Android device, and you are connected to your Telekom home internet access?
Das funktioniert grundsätzlich auch mit mobilen Daten, gerade noch mal ausprobiert.
Unlogged in user
Answer
from
25 days ago
yes. at home i have Vodafone internet
2
Answer
from
25 days ago
In this case, you have to temporarily disable WiFi on your phone and use your mobile data connection for signing in into the app.
Answer
from
25 days ago
Hello @user_174b88,
welcome by us in the community.
Did you turn off the router, and then on again? When do you have time? I would like to contact you.
Greetings Khaled A.
Unlogged in user
Answer
from
Unlogged in user
Ask
from